Bonzai Uyuşturucu Nedir, Zararları Nelerdir
bonzai nedir, zararları nelerdir
Paylaş
 

Bonzai kullananlar  jamaica kullananlar bonzainin  zararları jamaica’nın zararları

bonzai nedir, zararları nelerdir

bonzai nedir, zararları nelerdir

ARKADAŞLAR BONZAİ TEDAVİ MERKEZİ AMATEM’DİR. AMATEM İLE İLGİLİ AYRINTILI BİLGİ ÖĞRENMEK İÇİN TIKLAYINIZ.

bon (tabak), sai (ağaç) kelimelerinden oluşan bonsai kelimesi, tabak ya da taş üzerinde yetiştirilen, minyatürilize edilmiş ağaçları ifade eder. türkçeye bonzai olarak geçmiştir…

Bundan 3 4 yıl önce piyasada olmayan bu uyusturucu madde son zamanlarda  ülkemizde ve dünyada hızla yayılmaktadır. Herkez buna yönelmektedir.  Çok tehlikeli olan bu uyusturucu  tek seferde bile ölüm riski oluşturabiliyor ve öldürüyor. Örneklerini belki görmüş ve ya duymussunuzdur. Tek bir duman bile öldürebilir ölüm riski vardır   zamanın en tehlikeli  uyusturucuları arasındadır. Kullanıldığı zaman  terleme ağız kuruluğu Bad trip Yani ölüm tribide denir buna ölüm  tribine girildiği  zaman ölüm riski % 99 dur  bir anda korku  dunyadan baska  bir yere  gidiş halisülayon görme öldüğünü ve yahut ölüceğini düsünme düşüncesi kullanan gençleri kalp krizi geçirip  o anda ölümüne neden olabiliyor.. Eğer  canınızı seviyorsanız bir kere dahi olsa içmenizi tavsiye etmem. Mutluluk yerine  mutsuzluk tedirginlik uyusukluk veren bir maddedir. Hiç uğruna böyle şeylere bulaşmaya   gerek  yok! En çok ölüm getiren maddelerin arasında yer alan bonzai adlı ölüm tuzağını   son kez ismini duyun ve unutun  hayatınızda bu ismi duymamış olun ve unutun gitsin….

jamaica gold + jamaica Süpram + Jamaica VIP + jamaica exterme vs Nedir?

Jamica sınıflarına ayrılır yukarıdaki başlıktaki gibi  isimleri vardır kalitesine  etkisine göre bu isimler değişmektedir. Eskiden yasal olan bu maddeler yakın bir zamanda ülkemizde uyusturucu sınıfına girmiş bulunmaktadır. Cezalarıda çok ama çok ağırdır. aslında buda bir bonzai  çeşitir  sadece  geldiği ülke  yetiştirildiği ülke jamican olduğu için  ismi bu şekil olma ihtimali yüksektir.
Bu maddede bonzai kadar  tehlikeli hatta ve hatta ondan daha tehlikelidir. Aynı şekilde nefes daralması ani kan basıncı yükselmesi ates basması ne oluyor bana bura nere nerdeyim öldümmü ölücemmi korkuları içinde korkutarak kalp krizi geçirip öldüren bir maddedir..
Tek dumanda bile ölüm riski % 99 olan bünyeye göre ve ya kullanıcıya göre bu değisir sonuçta anlık ölümlere neden olan bir maddedir.
Uzun süre kullanımında ne gibi belirtiler oluyor diyeceğim ama bu maddeyi 2 sene kullanan  hiç görmedim.   5 6 kez kullanımdan sonra  vücutta çıkan belirtiler sunlardır: Jamaica ve bonzai için Geçerli , Vucutta kocaman kocaman sivilceler  deri hastalıkları saç dökülmesi hafıza kaybı ve delilik gibi..
Yani ölmeseniz bile kesinlikle bir yerden zarar göreceksiniz – En Önemlisi canınız gitmese bile  sağlığınız gidecek..

Bonzai ve Ölüm Tribi

Bonzai, denilince  akla en çok gelen  ölüm tribidir kuşkusuz nedir bu ölüm tiribi, onu  öncelikle açıklayalım.
Ölüm tribi, aslında bir bakıma o anlık panik atak geçirmektir öleceğini sanmak yoğun korkular geçirmek ansızın gelen düşüp bayılcakmış gibi olan, her an kalp krizi geçirip öleceğini düşünmek bir daha hayatına devam edememek bonzai çok içtiğini sanarak keske içmeseydim neden böyle yaptım demeki  aşırı bir karıncalanma, karıncalanma bonsai’nin çeşitine göre değişir  zehiri farklı olan  ilk başta   hafif karıncalanmayla başlar bu karıncalanma korkular arttıkça psikolojik olarak tartar ve  vücudun her tarafını sarar ve dahada hızlanır felç olacakmış gibi bir his olusur git gide bu artar sonucunda işin içinden çıkılmaz hale getirir insanı  artık yavaş yavaş olan panik hızlanır ve beyninizi korku yüzünden kontrol edemicek hale geldiğinizde umudu kendinizen kestiğinizde kalp atışları hızlanır bu şeferde kalp krizi geçirip öleceğinizi düşünürsünüz kalp ritimleri bozulur korkularına yenilen kimse kalp krizinden ya o an ölür ya bayılır yada belli bir  zamana kadar o şekilde beyninin    bir çok hücresini harcar ve inanılmaz derecede beyninde hasarlar oluşur  tek kullanımda bir şey olmaz diye bir olay yok en basitinden insanın o yaşadığı korku kişinin ömür boyu üstünde taşıyacağı panik atak hastalığına yakalanma şansı oldukça  yüksek.
Ölüm tribinden nasıl çıkılır?
Bu psikolojik yanılgı adını verdiğimiz korku olayından çıkmak insanın kendi  beynine has bir olay, herkes  farklı şekillerde kendini teselli eder ya kurtulur yada sonucu kötü olaylarla karşılaşır. Aslında birazda buna yakalanmamın yada sonucu kötü olmamsının tek sebebi biraz cesur olmak o anda  tribe kapılıp korkmamak her ne kadar tasvip etmesemde içilmesini içildiyse  korkuları atıp kafasını yaşamayı sürdürmek diyelimki bu tiribe çok yüksek derecede yakalandınız, o anda yanınızda aynı madde’den bir arkadaşınızla içmiş olsanız  ve bunu ona söyleseniz  yada anlasa o durumunuzu   aynı   etkileri kendiside kesinlikle yaşayacaktır dedim ya    % 70 den fazlası psikolojik  sizin durumunuzu gören kişi ister istemez aynı psikolojik korkulara girecektir  ama ne olursa olsun bu etkinin en az 15 dk en fazla  1 saat sonra  azalacağını ve geçeceğini düşünerek kendinizi yada beyninizi ikna edebilirsiniz ve de etmelisiniz başka bir alternatifiniz yok her şey beyinde bitiyor. Bir çok kişinin biz yıllardan beri içiyoruz ve bir şey olmuyor diyen kişilerde var elbette ama bunların sayısı % 5  yada 10 fazla değil her olayda olduğu gibi istisnalar bu durumda da var  onlara bir şey olmadı diye kimseye bir şey olmayacak diye bir kanı yok dikkat ederseniz % 95 civarında   hepsi ölüm tribi ve korku triblerinden   ne hallere geliyorlar çoğunluk normal olması gereken etkileri yaşıyor. Bu olaydan çıkmanın başka bir yolu aslında psikolojiyi iyi yapan o anda   soğuk yada normal şu ile kafanızı yakayın vücudunuzu ıslatın gerekirse soğuk duş alın çok etkisi olacaktır. eğer  oturuyorsanız yürüyürün yada evdeyseniz dısarı temiz havaya çıkın ortamda bazen   onun kafası hızlı olduğundan sabit durmak bu tribe sokabilir  mekan değişin yanınızda çok konuşan kişi varsa ondan uzaklaşın yada susturun bi süre kendi  kendinize  bu durumu yenmeye çalısın ve   göreceksiniz ki  yavaş yavaş kurtuluyorsunuz bu olaydan aslında bonzai’nin bir çok çeşiti var orjinal olanların kafası içildikten 10 dk sonra yavaş yavaş yükselise geçer  diğerleri ilk dumanda beyne vurur ve ona göre kendinizi ayarlarsınız ama bazıları vardır ki bir kaç duman alırsınız ve  onu kötü sanarsınız ve daha çok asılırsınız sonra 10 yada 15 dk sonra dank diye beyne bir girişi olur o an  zaten ben ne yaptım keske son dumanı çekmeseydim veya bu kadar asılmasaydım dedittricek derecedeki  bonsai yada jamaica çeşitine denk geldiyseniz bunların kafası minimum 3 saat maximum 6 saat kişiye göre değişir bu diğerlerinde  cok aşırı yoğun  kafa aniden başlar   cok kısa sürer ama  ama minimum 10 dk ama sizlere o anki yoğunluk  bir ay gibi gelebilir belki ölüm tiribini o anda  2 yada 3 dakika yaşıyorsunuz  ama size çok uzun zaman gibi gelebiliyor fakat  o 2 3 dakikalık zaman dilimi insanın hayatına bile mal olabiliyor. Hiç değmez değilmi hayatınızı o iki, üç dakikanın çalmasına yalan etmesine izin vermeyin.

Bonzai etkisi

Bonzai yada jamaica etkileri  her uyuşturucu maddede olduğu gibi genel olarak aynıdır ama farklı etkilerede sahip olabilir. Bazıları vardır içer içmez etkisini gösterir dank diye kafaya vurur bazıları 5 yada 20 dakika içerisinde aniden yükselme gösterir bu tür olanların kafası çok uzun sürmektedir şu sıralardaki  maddelerin kafası  15 ile  45 dakika arası sürmektedir bunun nedeni  maddenin içindeki kimyasalların değişikliği yada orjinal olmaması   sonuçta her şeyin sahtesi olduğu gibi bununda sahtesi yapılmakta ve  kat kat  daha zararlı olduğunu düşünmekteyim   her ne kadar az çok içinde hangi maddeler olduğunu bilsekte tam olarak içinde neler var bunu bilemiyoruz ancak yapan kişi yada kişiler bilebilir. Bonzai  tek kullanımda bile  ciddi derecede hasarlar ve zararlar verebilir kullanan kişiler bonzai yi bu kadar kötülememize kızabilirler ama onlarda bilmiyor  zararını ciddi anlamda bilseler içmezler zaten keyif veren bir madde bile değil bu zehir ben tarım ilacı böcek ilacı olarak adlandırıyorum ve zaten öyle de…

Bonzai Kanda Çıkar mı?

Bonzai denilen madde kan tahrillerinde çıkar elbette  bu maddenin içinde çok kimyasal karışımları olduğu için kanınızda eroin de çıkar kokainde  vb  gibi   binbir türlü madde çıkabilir çünkü bonzai jamaica veya salvia bunların  kimyalarında türlü türlü karışımlar olduğundan   bir çok  kimyasal bileşen çıkabilir sonucunda kana karışan bir maddedir. Kandan çıkma vücuttan tamamen çıkma olayına geline  tam olara bu bilinmez ama  1 ila  3 ay arasında vücuttan   çıkma ihtimali vardır.

Bonzai ilk Nerede Hangi Ülke kullandı?

Bonzai maddesi ilk önce  türkiyede kullanılmadı ülkemize gelmesi biraz geç oldu ( keşke  gelmeseydi de  şuan onun hakkında da yazmıyor olsaydık ) ilk olarak 2002  yılında Almanya ve ispanya, hemen sonrasında Rusya ve Avustralya ülkelerinde   denk gelinmişti. Ve yavaş yavaş  çok hızlı şekilde   bir çok ülkede adı duyulur olmuş insanlar diğer uyuşturucu maddeleri bir kenara bırakıp bonzai, jamaica adlı zehiri denemeye başlamışlardır. Uyuşturucu kullanıcılarının aslında  maddeye başlamasının en büyük sebebi kesin ve net diyorum ki merak, bazı insanlar vardır meraklıdır her şeyi denemek  görmek yaşamak ister uyuşturucu da aslında    insanların en büyük merakıdır çünkü  o ortamdaki insanlar uyuşturucu maddeyi ve etkilerini öyle bir anlatırki  örnek verecek olursak    deli gibi sevdiği bir kız olsa bile   öyle anlatamıcak derecede   anlatır. Tabiri caizse üstüne şiirler destanlar şarkılar yapılacak tarzda. O kişi  maddeyi ve etkisini bildiğinden o durumu  kendi  çapında farklılık ve  sahte bir cennet olarak algılıyor kafasında  ani değişimler saçmalıklar  beynin uyuşması ve  sadece mutlu olduğunu hissetmek aslında uyuşturu bir hayal dir, her kes farklı yaşar etkisini ama genel olarak  etkiler bir çok kişide aynıdır. Bundan dolayı insanlar ortamlarda  bulunarak  en büyük hatalarını yapıyorlar kullanmasalar bile, çünkü madde ortamının insanın  tek bildiği maddedir muhabbetleri de hep madde üzerine olur kişi ne kadar sağlam olursa olsun  o ortama adımı attıktan sonra işler değişebiliyor “merak” dedim ya “aşk”  “sevgili” “destan” “şarkı” “şiir”   bu sözlerim yukarıda geçti düşünün o ortamdaki kullanmayan kişide   çok büyük merak uyanıyor   çünkü  sözünü  yukarıda ettim neredeyse  yaşadıkları kafanın üstüne şarkılar türküler yazılacak : ) ama  bonzai de durum  hepsinden farklı  aslında  bonzai uyuşturucuda değil sadece zehir dir. ne uyarıcı ne uyuşturucu ne sakinleştirici  tek kelime ile yüksek etkili bir zehiridir.

Bonzai’nin içinde ki maddeler nelerdir?

Evet  en önemli bölüm aslında en çok merak etmeniz gereken bölüm burası! Bonzainin içindeki bilinen maddeleri  sıralayacağım bakalım içinde neler neler varmış; Bonzai kokainden daha çok ağır bir  maddedir, bu  zamana kadar  bonzai’nin içindeki maddelerin sadece ve sadece  4/1’i tespit edilebilmiş olmakla beraber binlerce  daha bilinmeyen maddelerin olduğu söyleniyor.   jwh-018 ve hu-210 adında  maddelerin yapılan araştırmalar ve deneylerde  bütün gerçekliği ile ortaya çıkıyor. kalp atışlarında şiddetli hızlanma, kalp krizi hissi, paranoya, aşırı terleme ve endişe/kaygı düzeyinde ciddi artışa neden olduğu saptandı. maddelerden ilki esrarla aynı etkiyi gösteriyor, ikincisi ise etkiyi beş kat arttırıyor.  Şu zamanda  her çeşit bonzai, jamaica var artık  kimileri kendileri yapıyor ve piyasaya sürüyor satıyor    ve onlarda   bunlar kadar  tehlikeli olabiliyor çünkü  içinde neler olduğunu kestiremiyorsunuz zaten içindeki  3  4 maddeyi bilmenin ve uzak durmak için gerekli ve yeterli olduğu kanaatindeyim.. Bonzai Neden İçmemelisiniz? İlk önce aileni düşün içme! ikinci olarak öbür dünyayı düşün içme ( düşün o şekilde öldün o tirple kalp krizinden gittin sonsuza kadar o korku ile azap çektiğini ) üçüncü olarak vücudunu düşün çok kısa bir  zaman içinde seni senden alır  vücudun işlevlerini kısa bir  zaman sonra yapmamaya başlar  böbreklerin iflas eder dişlerin dökülür başlangıcında tek kullanımda bile büyük büyük sivilceler çıkarır. en önemlisi ölmesen bile sağlığın gider ve sen hiç olursun. dördüncü olarak. Beyni bitirir sürekli o tirblerle  geçirdiğin günlerin sonunda kısa bir  zaman sonra ya akıl hastası olursun yada acıncak hale düşersin buradaki en önemli şey ölmekten sonra beynin ölmesi zaten o da bir nevi ölmek beyin gittim mi her şey gider seni sen yapan beynin  azıcık beyininiz var ise onuda üç kuruşluk  zehirle yok etmeyin.
Çok geç olmadan Uzak durun….!Not – Yorum  Yazmak için  Anonim  veya   Adı  Url   Kısmını  seçip  yorumlarınızı   rahatlıkla  yazabilirsiniz

Etiketler: bonzai anlamı, jamaican altın, gümüş, turuncu paket, siyah paket, VIP, jamaican altın yüce, bonsai zararları, jamaica altın anlamı, ÖLÜM tribi, Suprem , yüce altın zararları, jamaican vip, bonzai uyuşturucu NASIL bırakılır, tripleri, bonsai etkileri, kullananlar, bonzai öldürdü, gold uyuşturucu, jamaika kafası, etkilerinden Kurtulmak,  kanda çıkıyor mu, öldürür mü, salvia divinorum zararları, BİR İNSANIN bonzai içtiğini NASIL anlarsın, Maddeyi bırakma, Cilde zararları nelerdir, Tehlike, içindeki maddeler neler, bağımlılık derecesi nedir?, beyin ölümü, ETKİSİ kac gun Surer, içen Biri NASIL ayılır, Kaç senede öldürür, Bonzai kanda çıkar mı?, Bağımlılık yapar mı?

KAYNAK  ibrahimfirat.net

Google Amcadan Gelen Aramalar:

Paylaş
Facebook Twitter Tumblr Pinterest Digg Linkedin
  Sosyal   Medyada   Paylaşın

YAZAR HAKKINDA

Hakkımda Daha Çok Şey Öğrenmek İsteyenler Üst Menüden "Hakkımda" Düğmesinden Veya http://www.nasilyapalim.com/hakkimda Uzantısından Öğrenebilirler....

33 adet yorum var.

  1. lovely diyor ki:

    arkadaşlar bi kere içtim bunu. Bir dahada içmem ancak kalp çarpıntısı hala geçmedi 3 gün oldu. Ne olacak bunun sonu ? Ne zaman tam olarak düzelirim ?

  2. samsung galaxy s5 diyor ki:

    Allah korusun ya, sokaklarda satılıyor bu illet.

  3. niyazi diyor ki:

    Allah bu illetin esiri olan herkese kurtulmayı nasip etsin.Ben hiç kullanmadım ama başka bir maddenin bağımlısı bir arkadaşımın yaşadıkalrını biliyorum ailesinin annesinin yaşadıklarını biliyorum. Tekrar ALLAH bu illetin pençesindeki herkesin yardımcısı olsun.

  4. Boşverrr diyor ki:

    Bu bonzai jamaica dan benim çocukluk arkadasım kardeşim dediğim insanı kaybettim bundan 4 ay önce 1 kere jamaica içtim oda ölüm tribine girdim bidaha agzıma bile sürmedim baglanmadım üstüne arkadasım can kardeşimi kaybedince herseyden uzak durmaya çalıstım ve uzak durdumda bence sizde uzakdurun hersey özentilikle başlıyo ölümle bitiyo hiç gerek yok böyleşeylere. suan çeşmede oturuyorum küçük tepecik denilecek kadar kötü hersey kullanan var ama siz kullanmayın. kendinize yazık etmeyin.

  5. isimsiz.. diyor ki:

    bunu okuyan kişiye inş bi faydam olur bende 9 aya yakın kullandım 18 yasındayım 1 kere içersin bişey olmaz 2.yi içersin sana hoş gelir canın hep ister sen bağımlı olmadığını zannedersin ama bağımlı olmuşssundur sana kendi isteiğinle içiyormussun gibi gelir ama bağımlısındır cok farklı bişey bu kalp atışını hızlandırır göz sağlığın bozulur öncelerden gördüğüm gözlerim şimdileri uzakları bulanık görmeye başladı ellerin istemsizce titrer çok agresiflik yapar ummadık şeyden sinirlenebilirsiniz meraktan başladım ben keşkede aylar boyu kullanıcağıma bunun bilincinde olsaymışım nasıl bıraktığıma gelince oda benim bi şansım oldu satın aldığım insanlarla kavga ettim dışarda beni arıyorlardı kavgalıyımya beni dövecekler bu beni belli bi süre evde tuttu demekki içmedende durabiliyormuşum dedim ve kavga ettiğim gün son içişim oldu siz siz olun böyle işlere girmeyin öyle insanlarla muhattap olmayın arkadaş çevrenizi değiştirin

  6. sihir diyor ki:

    Hayatımda çoğu uyuşturucu maddeyi kullandım ama bu bambaşka bişey biz ona Çin malı eroin dedik arkadaşlar arasında gittikçe etki süresi düşen sürekli isteten bi madde bu. içerken extacy gibi bi madde kullanıyorsanız eğer tamamiyle beyninizle oynayan ergenlik döneminde icenleri mafeden maddeyi cozemeyenleri deli eden bi uyuşturucu.bu içen farklı ortamlarda bi çok arkadaşım şuanda şalvar sarık giyinerek hayatını idame ettiriyor yanımda bunu içtiğinde Mesih olduğunu iddia edenlerde oldu. Kısacası uzun zaman içtim beynide fikride sağlığıda bitirior. Biraz daha iyi düşünmenize neden oluyor ama gerek yok. Bunu içerek bi hayatın sürdürülmesi imkansız çünkü hiç kimse uyuşturucu yu yaşayamaz uyuşturucu seni yaşar.

  7. Çağdaş diyor ki:

    Kardeşlerim ben daha 16 yasindayim ben bu bonz denen boku daha 3 defa içtim şeytana uydum herşey özentilikle basladi ve allaha şükür 2 aydir icmiyorum fakat 2 gündür basim donuyor sanki trip deyim gecicimidir

    • caglayann diyor ki:

      Kardeslerim uzakdurun bn bagimlisydm cok sukur yuce mevlamin
      sayesnde dua ede ede braktim gercktn cabuk bagmlilik yapiyo
      size tavsiyem uzak durun ailenizi seviyorsaniz
      onlari dusunun yazik gunah bn kurtuldum allah yar yve yardimcniz olsn bulasmayin sakin…

  8. Naldökenli diyor ki:

    16 Yaşındayım bu jameyikayı 6 adır içiyorum çok pis bişey sakın denemeyin bile ismini bile unutun hatta esrar şeker 2 sene içtim hepsini bıraktım bu jameyika yüzünden sadece onu içiyodum günde en az 6 7 kapak bonk tan alıyodum baş bi saaten sonra kafa yapmıyo yorgunluk veriyo evde yemek yiyip çıkıyodum jam içiyodum 10 dk saonnra karnım acıkoydu doymuyodum allaha şükür 1 haftadır bıraktım canımda istemiyo bırakmak isteyen arkadaşlar size tek söylicegim içmeyin ortamına gitmeyin bi gün içtinizmi arkadaşınıza kendnizi vidyoya çektirin ve ayık kafayla izleyin tek söyliceginiz kelime bu benmiyim evet sensin ve insanların gözünde daha perişan bir haldesin

  9. hasan demir diyor ki:

    Eğer birisi “hayır bunun bana Bi zararı yok” diyorsa kesinlikle kafası güzeldir. Sahip olduğumuz tüm organların işleyişi yavaşlıyor hatta birçoğu köreliyor. Miktarı arttıkça kafası güzel oluyo sonra ani bir ölüm hissi ve ardından bayılma geliyor. Eğer şanslıysanız bayılırsınız ama değilseniz ölürsünüz …

  10. Anonim diyor ki:

    Arkadaşlar sizden yalvarıyorum ben düştüm bu tuzağa sakın ama sakın içilen ortamda bile durmayın 45 dklık tribe girdim bana 3 gün gibi geldi geçici felç yaşadım panik atak geçirdim unutamayacağım bi cehennem ızdırabı yaşadım o halisülasyonlar o görüntüler zaten madde kullanıldıktan sonra slowmotion a geçiyorsunuz yavaşlıyor her şey lütfen uzak durun bu maddelerden kubar yada mariana falan kullanın saf kullanıyosanız ama lütfen bulaşmayın!

  11. zalim dsam diyor ki:

    arkadaşlar bende bunu 1 yıl kadar kullandım kafası hızlı oldu için bana güzel geldi ama bu bokun en kötü yanı beyninizdeki halüsinasyonlardır saçma sapan inanışlara girersiniz ben annemin babamın üvey oldunu düşünüp gerçek ailemin beni bu aileme teslim edip bakmaları için çok büyük paralar verdini düşündüm gibi bir çok saçma sanrılarım olmuşdur ve bunlara okadar inanırsınızki size gerçek gibi gelir zaten bonzainin jamaikanın asıl beyne etkisi budur sizi çok büyük inanışlara sürükler ben kuscamı düşündümde kusardım kafanızda bişeyi düşünmeniz yeter o düşcenize gerçekden inanırsınız

  12. Akılsız adam diyor ki:

    Arkadaşlar ben lise hayatım boyunca hiç bir uyuşturucu madde kullanmadım ama bi gün çok yakın arkadaşım geldi ve deedi bonzai var kimseye söyleme bikere deniyek bişey olamz çok az koyarız dedi bende akılsızca sonunu hiç düşünmeden cahillikten bikerelik yapıyım bişey olmaz dedim nese koyduk çektiğimde hiç bişey olmadı daha asılıyorum sigaraya neyse 5-10 dk sonra kafanda garip bi ses hissediyosun ve sonra baş dönmesi başlıyo saten sen çaktırmadan yürümeye devam ediyosun ama bu sefer kalbin başlıyo hızlı hızlı atmaya her an duracak gibi geçer sanıyosun ama aksine dahada hızlı atmaya başlıyo nefesin kesilcek gibi oluyo derin nefes almaya çalışsan ölecekmişin gibi sonra vucud ayakdan başlıyo uyuşmaya hareket etsen bayılcak gibi oluyosun daha söylerken bile pişmanlıgımı anlayın arkadaşlar ben bi hata yaptım bana bişey olmadı çok şükür burdayım çok kötü bi durum lütfen yapmayın.

  13. ahmetcanbaşaran diyor ki:

    Bundan 2 ay önce kadar kullandım. Sadece 1 nefes aldım ve
    dünyam karardı. İlk başlarda sadece hafif bi baş dönmesi oldu. Daha
    sonra artan baş dönmeleri yerini inlemelere çan seslerine bıraktı.
    Beynimin içinde artan o sesler yüzünden başımı taşlara defalarca
    vurabilirdim. Kafam bi dağdan diğerine vurup geri geliyodu. 5 dakka
    boyunca kafamı dağlara vuruyomuş, kafam bedenimden bağımsız hareket
    ediyomuş gibi hissettim. Öldüğümü sandım. Bu dünyanın gerçek
    olmadığını aslında hiç yaşamadığımı düşündüm. Gerçeklik ve yalan
    arasında sıkışıp kaldım. İzlediğim filmler geldi aklıma. Deli gibi
    koşmak istedim. O an bıraksalar sabaha kadar koşabilirdim. Sonra
    kendi kendime rüyadayım dedim. Bi acı hissedersem uyanırım dedim.
    Yerden aldığım bi avuç taşı defalarca kafama vurdum. Yanımda
    arkadaşlarımda vardı. Kendim yetmedi onların da kafasına vurdum.
    Çünkü onları düşmanım sandım. Beni daha da kötü etmek istediklerini
    düşündüm. Kendimi arabanın önüne attım. Çünkü bi acı hissedersem
    uyancaktım öyle sanıyodum. Çok şükür Rabbime ki evde değildim.
    Yoksa bu inançla kendimi onca yükseklikten aşağı atabilirdim. Ölüm
    tribine girdim. Arkadaşlarım beni arabaya sokmaya evime götürmeye
    çalışıyolardı. Onları şeytan sanıyodum. Beni kötü yola sokcaklarını
    düşünüyodum. Arabanınsa cehennemin giriş kapısı olduğunu girersem
    yanacağımı sanıyodum. Direndim 5 dakka boyunca. En sonunda pes
    ettim. Ne olursa olsun artık dayanamıcam yanacaksam da yanıyım
    Rabbim sen beni affet dedim bindim arabaya. Evime götürdüler hemen
    yattım. Bi kaç saat sonra uyandım. Arkadaşımı aradım sordum.
    Kardeşim bunlar gerçek değildi de bana dedim. Ama maalesef ki
    gerçekti. O an ki pişmanlığımın tarifi olamaz. Aradan 2 ay geçti
    ama aklıma geldikçe hala kalbim delicesine çarpıyo. Hala o an
    yanımda olan arkadaşlarımı görünce utanıyorum. Diyeceğim o ki
    aklınız varsa yakınından bile geçmeyin. Adını dahi ağzınıza
    almayın.

    • Orhan AKMAN diyor ki:

      Bonzai ile ilgili yorumlara görünce halinize üzülüyorum ve de millete ibret olması amacıyla burada yayınlıyorum, belki bir kişinin bile başlamasına engel olurum düşüncesi ile.
      Umarım en kısa sürede kurtulursunuz bu illetten Allah yardımcınız olsun

  14. mehmet mete diyor ki:

    slm arkadaslar ben bu boku türkiye ye lık geldıgı gunden berı ıcıyorum ılk basta 1 saat 2 saat kafalar sonra yavas yavas katkı madderyıle kafa zamanını kısaltıp bagımlılık arttrdılar 15 dakıka bır ıcıyorum bu yukarıdakı anlatılanların hepsını yasadım gayret edıyorum bırden bırakmayı denedım olmuyoo hayatta hersey degısmıs gıbı yavas yavas kendımı adadım bırakıcam dıye ınanın herseyı merak edın bunu kesınlıkle ıcmeyın kafa mafa degıl bu su ıcmek nasıl ınsan ıcın onemlıyse bu boku ıcenler su gıbı goruyoo jamoyu bu tur bı bagımlılık yokk ben de gırdım o trıplere kendı cabalarımla kurtuldum arkadasım gozumun onunde oluyoodu zor kurtardık hergun ıcmıycem dıye ıcıyorum hangı arkadasımla konusrusam zararını anlata anlata ıcıyoruz allah dusmanıma bıle bole bı bagımlılık vermesın ınsanın beynını bıtırıyoo kesınlıkle beyın denen sey kalmıyoo sankı hayatımın 4 yılında cok sey kacırmısım hıssı var dedgım gıbı ben bunu ıcenlerı benım gıbı uzun suredır bagımlı olanları arabaya benzetıryorumm benzı alıyoruzz bu bok olmadan sankı hayat yokk gıbı dugunde eglence mac ızlemede plastasıon oynarken affedersınız sıcarken bıle onsuz olunmayacagı etkısını verıyor allah herkese yardım etsın bunu bulanların ben yedı gcmısını paranın ıcınde yuzuyolar ulkemız dunyamız tehdıt altın da bunu ıcenler ne kendılerıne ne de sevdıklerınıe faydalı bı ınsan olur bagımlı bı ınsan 1 gun ıcmesın kapı gıcırtından hır cıkartır bunları yazarken bıle ıcıyorum kendım den bıle daha bagımlılırrı goruyoorum duavarlı ymrukluolar kesınlıkle bulasmyın kendımızı bunu ıcerek tedavı ettıgımızı dusunuyoruz sınır yok stres yok ama cok buyuk zararlar verıyoz ben tahmın edıyorum gogsumun sol tarafı sankı ucurumdan atlarsın da bırı senı halatla yukarı hızla ceker kallbım ole ıste sankı bırı gerıyee hızla cekıyoo hayattan sogutooo kesınlıkle ot la kubar la alakası yok onların bu kadar bagımlılıgı yok 12 yıldır dumanspordayım gunde bı defa ot ıcerdım yeterdı ama jamo ole degıl sıgara ucu yaparak her yerde ıcebılıyorum marıfet sanmayın sakın ama yasadklarımı anlatıyoom kardeslerımı gelecek nesıllere tavsıyem annenınızın babanınızın dızının dıbınden ayrılmayın onların duası ıle hıc bulasmayın bole seylere bu ole bı ıllet kı olu gıbı yasatıyoo senı ıcmedıgın zaman herseye sınırlenırsn sevgılınız varsa uzak tutun kendınızde ıkısı bı arada yurumuyoo kesınlıkle gerekz sacma sapan kavgalar onlar hep haklı ama sen jamo ıctıgın ıcın beynın jamao ne derse ona gore calısıyo ben bu bok yuzunden cok buyuk hatalar yaptım halada yapıyorum 3,5 yıldır aralıkz ıcıyorum ama artık beynımın ve vucudumun bıttıgını hıssedebılıyrum cok bıle dayandı vucud allahım herkesı bu ılletn korusun inanın yenı baslayanlar ve ılk defa deneyenler ve buraları okuyup aman noluck dıyerek ıcmek ısteyenler gerk yok kardeslerım ınanın ılk gelgınden berı ıcıyorum nolucak nolucak dıyodum nsey olmuyomus hayat normalmıs gıbı gelıyoo ama dusundkce neler oluyomus neler hepsını anlıyosunuz dun naptıgımı bugun bılmıyorum mesale bı carsflar sıgara yapıstırsam ellerımın tıtremesınden yarısını doker vazıyete geldım sıze tavsıyemm uzak durun cok yol aradım kendıme adadım benım gıbıler bırden keserse bunu cok kotu sonucları doguruyoo ınanın katıl bıle olursunuz o yuzden sartladım kendımı kademelı olarak yavas yavas nasıl bagmlı olduysam yavas yavas da bırakıyorum bayagı asama gectım 15 dakıka bır ıcen ınsandım sımdı ıse gunde 1 tane ye dusurdum allahım mutluluk ve saglıklı yarınlarım ıcın az kaldı allah kımseyı dusurmesınnnnnn…………………

  15. mustafa taylan diyor ki:

    2 yıl boyunca içtim şimdi dört ay oıldu bırakalı ama bu 4 ayda içtğim zamankiler gini kafa yaşamadım çok çabuk yoruyorum kendimi

  16. saltanat diyor ki:

    ben esrara 17 yasında başladım, ara ara kullanıyordum sonra nano ile kimyasala geçiş yaptım sonra kubar ot kafama girmemeye başladı sonra bonz jamaica derken saf t c ye gectim 1 sene 1 fiili 7 24 kullandım zararını cok gördün hem maddi hem manevi bunu kullananın çocugu olmaz harbi cocugu olmaz parası olmaz kişiliği olmaz hersey yaptırır ilk üç ayında müptezelliğin 16 kilo verdim yüzümün nuru gitti bırakmak çok zor en son çare köyüme kaçtım 9 gündür içmiyorum içmiycem de artık kovalarla bonglar bile kafama girmiodu sadece uyutuyordu saf tc denilen maddeye gectim onuda bir anda kestim bende cok kötü etkiler yaptı size tavsiyewm cok müptezelseniz mantıklı bırakın bir anda bırakmayın doktor tavsiyesi ilac tavsiyesidir + böyle imkanınız yoksa içinizden gelcek gramajını düşürerek bırakın ama isteyin düşmanınız görün içmeyim seviyorsanız kendinizi. en önemli bırakma yoluda bes vakit namaz anca öyle öyle bırakabilirsiniz.

  17. yiğitcan diyor ki:

    Benim erkek arkadaşım içiyor sürekli, onu kurtarmaya çalışıyorum. daha önce içtiğini bilmiyordum, bir kere yanımda içti. kokusu gözlerimi yaşartmıştı, ertesi gün ise kusma noktasına geldim, bünyem alt üst oldu. yani içime bile çekmeden dumanı yetti, arkadaşım içtiği zaman sürekli gülüyor, herşeyi unuttuğunu söylüyor…
    çok zor gerçekten, onu manevi bir hayata çekmeye çalışıyorum, kendisi de bunu istiyor… heralde jamaika ölüm korkusunu fitillediği için olacak o da manevi bir yaşantıya adımladığını söylüyor… yani bu beledan kurtulmanın bir yolu da maneviyyattır, allah ile irtibatını kesenler bu yollara düşüyor, inanç boşluğu böyle abuk subuk altarnatifleri yönlendiriyor

  18. .. diyor ki:

    evet cok haklısın . Bn nişanlımla jameika ıcmıştım. Bi ufak dumanda ölüm trıbne grdım . Beynımden asagya kaynar sular dokuldu sankı kafası geldgnde. Cok kötü oldum dedım oda bna cvp verıodu ama laflar o kadar uzuyordukı kelımelerı anlmadm bile. Kulaklarımdan cuf dıe bı ses cıktı yüzüm karncalasmya baslmstı . Etraf sallanmaya basladı 10 sıddetınde deprem oluyorms gbi . Binalar yere deyıp tekrar yerıne gelıyodu . Cok korkmustum kalbım hızlı atmaya basladı gulsem mi aglasam mı arasında kalmıstım hem gulup hem aglıoyordm . Su ıstedm 2 sanıyeluk yol bna 2 saatmıs gbı geldı o kadar ck korktum ki allahm sana gelıorum dedım yani neysekı nişanlımın bna destek vermesi sayesınde kndme gelmştım 15 dakıka snra . İlk ve son oldu o gnden snra nişanlımda içmiyo . Diyecegım o ki uzak durun .

  19. İsim & Soyisim diyor ki:

    mrb ben 2yıldır bu jaminin bagımlısıyım ve hala içiyorum allah beni ve benim gibi olanları kurtarsın inanın bırakmak uzaktan göründügü gibi kolay dgl düştük buna bir kere ve lanet ediyorum resmen hersey ortada karşı cinse ilgi bitiyo 2 sene içen bir insanı içmese bile o ölüm tribi sarıyor ve hergün aklında ölümle dolasıyosun arkadaslar inanın çok sey denir aslında bu illet için fazla uzun uzun yazmicam tek bir sonucu var ölüm ölcegimizi bile bile kafası insanı kendine o kadar asık ediyorki he bundan kurtulmanın yönteminide biliyoruz ama beynimize hükmettigi için bir türlü kurtulamıyoruz suan vucudumu dinliyorum heryerden ayrı rahatsızlıgım var sanki sakın düşmeyi buna 3 yada 4 kapak vurduktan sonra tam bir vucuda bagımlı oluyo ve aratıyo ben buna basladıgım günden belli olü gibiyim ztn kimseye ilgi alaka yok direk ÖLÜMMMMM UZAK DURUN BUNDAN çözümü ise 1 saniye bile yanlız bırakmayın içenleri onlarla hep ilgilenin farklı seyler yaptırın ölmesini istemiyosanız kapatın bi odaya gerekirse zincir vurun 10 gün salmayın

  20. Samet 349 KD diyor ki:

    Merhaba Komutanım. Manidar olsun diye bu konu başlığı altına yazdım :D Malum az uğraşmadık narkotik maddeyle. Siteyi daha yakından takip etme fırsatı buldum. Gerçekten güzel bir seviyeye gelmiş. Selamlar.

  21. Gokhan diyor ki:

    Tek kelimeyle lanet ediyorum. Oyle dolanirken gordum bu yaziyi, yaklasik 17 senedir uyusturucu kullaniyorum. Bir tek denemedigim eroin kaldi ve onuda zaten dusunmuyorum. :) Siz siz olun, jamica olsun bonsai olsun sakin bulasmayin. Ben suan jameicadan uzaklasmaya calisiyorum ve bu biraz zor oluyor. Jam kullanan adam ama harbiden kullanan adam bu saatten sonra esrar bile icse kafasina girmez. Jam aklinizdan hic cikmiyor ve devamli dusunuyorsunuz. Bunu aklindan cikartman lazim ama bu oldukca zor.

    1. Eger asiri derece bagimli olduysaniz artik dayanamiyosaniz ve olsun istiyorsaniz sizin icin yapacak pek bir sey yok. Doktora gitmeniz en iyisi, sakin doktora gitmeye cekinmeyin.
    2. Ulasamicaksin veya kendini 3-7 gun bir odaya kapatip gunlerce zaman gecircek bir seyler bulup ugrasin.
    3. Bilmediginiz bir sehire gidin ve orada 3-7 gun takilin.

    Benim tavsiyem 2. yontem cok iyidir.

  22. Kerim diyor ki:

    Bundan 3 hafta ilk defa jamaika içtim daha öncesinde 1 2 defa ot ve kubar içmiştim uyuşturucuyla çok aram yok anlicanız yaşım 21. Eğer uyuşturucu içmek istemiyorsanız sakın jamaika içmeyin çünkü 1 2 dumanda kafanıza girer ve gerçekten güzel kafası var. Tabi bu kafa kişiden kişiye değişir sağlam bi bünyeniz varsa aşırı şekilde gülersiniz çok eğlenirsiniz ama bünyeniz dayanıklı değilse ortamda ” kafama öküz oturdu” olarak tabir edilen duruma düşer ne konuşur ne güler tam anlamıyla 0 olursunuz. Kısaca esrardan keyif alıyosanız buna hiç bulaşmayın

  23. emre barut diyor ki:

    mahmut kardeşim soy adında direkten dönmüş be :D

  24. isocan diyor ki:

    vallaha rakdaşlar ben bonzai günlük bi paket içiyordum her dumanı alıca da kendi kendi içmicem bu son yeri keldi kovayı attım ama ne yapsan içiyor işte bagımlık yapıyormu yapıyor eroin gibi bişey fark etmiyor dalka insanı güçük düşürüyor cünkü dalkanın pişkolejisi farklı yani dalka dedeigimde eroyin olur cünkü eroyinin yaptıramıcagı bişey yoktur bizim semt Tahtakale öyle bir oratam avrdiki ne yapsam kimse kimseden kopmaz dı eroin girdi şimdi herkez cıkar peşine düştü cıkardan ziyade her bir birin para edecek bişeylerini caldı şimdi siz olsanız kapı komsunuz kısın evinde kulladıgın sobayı kapısında calarmısın sahsen ben olsam calmam cünkü kaç para edicek etsee etse 10 tl ya ben o parayı istesem cöpten karton toplayarakta cıkardıtım ama bizim insanımız maddelerin etkisiyle yapıyor işte allaha şükürler olsun eroinde içtim bonzai de içtim ama allahıma binlerce cok şükür ki şimdi içmiyorum işallah ta allahım birdaha düşürmez düşenlerinde allah yardımsı olsun cünkü cok zor içilecek bişey deyil ben bonzai 2 sene içtim iki sene boyuncada duramdan hasilasyonlar görüyordum cünkü niye bende görmek istiyorum diye içiyordum baktım ki harbi içilecek bişey deyil sanki anamım bana emzirdigi şütmüş gibi sabah gözümü bi acıyordum kavatı yapmak yo az öncede dedim ya anamın sütü sanki direk ona sarılıyorum her zaman yatagım altın mazemen olur diceksin ki aylen ne diyordu aylem ne bilsin onun bonzai oldu bilsede ne sekil bi kafası oldunu nerden bilsin bilsde ne zararı oldunu nerden bilsin harbiki adamı bitiryor arkadaşlar.içilecek bişey deyil şimdi geceleri yatamıyorum gözüme uyku girmez oldu her gün sabahlara kadar kendimia avutuyorum uyuyum diye neden 2 senelik bonzai içen adam nasıl uyusun ki uyuyamıyor ama olsun uyuyamıyım bıraktım ya ben onu yatamayım sabahlara kadar sizden isteyim içenlere de engel olun şimdiki nesil öyle bişey olmuş ki kız erkek fark etmiyor ozenti diceksin ki niye bakıyor abilerizmiz kavo yapıyor bizde yapalım vay efemdim abilerim hap atıyor bizde artalım bu ne demekktir gelecegimizde kardeşlerime hiç i örnek olmuyoruz bügün bunu yazma sebebim 2 senedir içtigim bonzai zararlarını şimdi okuyorum ki bakıyorum ben ne yapmısım diyorum cünkü içtigim zaman da zararlarını okumak hiç aklıma gelmezdi diceksin ki niye bagımlık vardı işin içinde tahtakalede benim gibi içi yoktu okadr oratama kidimki bi kapak alan cekirdi köşesine bayılırdı ben işe arkadaşım bir alıyorsan ben5 alıyordum cünkü niye dicek olursa 2ssenel içi adam ne yapcak bünye alışmış artık kafam yapmaz oldu ben bunu tcrti bile yaptım bi zaman lar cünkü para yetişmiyordu hergün bi paket demek 100 lira demekti olmucan da töbe haşa allah deyil ama yaratıyorduk bişeyler alıyorduk neyse arkadaşlar ben satırlarıma son vereyim yoksa anlatıcak cok şey var bu kdar yeter siz siz olun içmeyin bunları içtikce kafa yamıcak cünkü her zaman uzun süren bi maddenin peşine düşceksin …

  25. Esub Guvenir diyor ki:

    ilk defa denediginz icin pisikoloji bozuklugu yaratiyor cunku kendinize yakisdirmadiginizi dusundugunuz icin ustunuzde farkli farkli etkiler yapiyor .. devam etmek istiyorsaniz 2 defa daha bu pisligi kullanin 3cusunde zevk alarak icersinz ve pisikolojiniz duzeler ruh ustu dusunmeye herkezi terslemeye sadece o ortamdaki arkdaslarinizlar olmak istersiniz .. bu durum ailenizle olan iliskinizi koparir hicbir sekilde ailenizle bir bag kuramazsinz para bulmak icin onu bunu satarsiniz .. sadece onu almak icin elinizden gelen herseyi yaparsinzz .. ilk 3 ay hep arkadaslarinzla icersinz 4.ay yollari ayirir tek calismaya baslarsinz .. berbatttt :) uzak durun arkaaslar

  26. mahmut gölveren diyor ki:

    bişeyn yok gardaş bende o trbe grdm ilkkez içmiştm 2 ay oldu hala o psikolojiyi üzerimden atamadım her aksam yatarken acaba ölürmüyüm korkusuyla yaşıyorum yavaş yavaş azalıyor gerçi birsürü testlerde yaptım kalp ritmimede baktım doktor benden saglamsın s***git bdaha gelme dedi

  27. erdem durdubas diyor ki:

    ya bundan 3 hafta önce bonz içtim ölüm tribi oldugunu blmyrdm.hayatımda ilk defa içtim.ve ölüm tribine grdm 10 snra hc bseym kalmadi.2gün snra nargile içtim ve 3 hafta gecmesine ragmen kotuyum.tripteyken herşeyi hatırlıyormus gıbı oldum yanımdan gecen herkez dıkkatımı cekıyordu dikkat cekiyor derken o anki psikolojıye goreydi tuhaf bse oluyordu ve 3hafta sonra trip falan olmuyo ama o günkü yanımda yanmdan gecenler tuhaf bi hisse kapılıyorum.acaba beyınde hasarmı var yoksa hayatımda ilkkez ictigim içinmi psikolojıkmen unutamyrm sabahları bsey yok sadece aksamları olyr onuda aksam ıcmıstım. ogunden snra cok degistim kalp testi falan yaptrdm bse cıkmadı.bu aralar sabahta olmaya basladı lutfen bilgisi olan cevap yazsın.cevap bklyrm

    • yunus emre diyor ki:

      BENDE KARDESIMI KURTARMAK ICIN HERSEYI YAPIYORUM ONA HERGUN AKIL VERMEKTEN BEYNIMDE AKIL KALMADI 4 GUN ZORLADI KENDISINI ICMEDI YANIMDA GEZDIRDIM BANA SOZ VERMISTI AMA 5. GUN YINE IICTI NEDEN ICIYORSUN DIYORUM HAYATTAN VAZGECTIM DIYOR. BASKA BISEY IC DIYORUM CUNKU BONZAI ETKILERINI HERSEYINI BILIYORUM .ALKOL IC DIYORUM EN AZINDAN HANI NEFSINI KORELTMEK ICIN AMA YOK ESRAR IC DEDM YOK … COK KOTU.HAYATTAN SOGUTUOR VE KAFADA HALUSILASYONLARI COK KOTU SUAN OTURDUGUMUZ BINA YI BIZIM SANIYOR ZORLA HASTANEYE YATIRTTIRCAM ZEYTIN BURNUNDA VARMIS BALIKLI RUM HASTANESI AMA 2 VEYA 3 MILYAR PARA ISTENIYOR ..ZOR BIR DURUM PARA YOK OKADAR ..ALLAH HERKEZE YARDIM ETSIN COK KOTU BISEY …BAŞ EDEMIYORUZ .SAVCILIGA SIKAYET ETCEZ ZORLA ALDIRCAZ MECBURUZ ARTIK GOZ GORE GORE ÖLUME ATMAYALIM .ZORLA TEDAVI EDIYORLAR
      GUZELLIKLE OLMADI DENEDIK

Bir yorum bırak



beş − = 4

%d blogcu bunu beğendi: